طراحی لوگو شال و روسری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی آرم شال و روسری

طراحی آرم شال و روسری

 

 

 

طراحی آرم شال و روسری: در دنیای امروزه و دنیای دیجیتال برای معرفی برندها از نماد و لوگو استفاده می کنند. طراحی لوگو شال و روسری نیز روشی برای معرفی برندهای مختلف است. خانم ها معمولا با توجه به سلیقه خود شال و روسری مورد نظر خود را انتخاب می کنند. شال ها و روسری های برند مانند برند فندی (Fendi) از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند ، زیبایی و جذابیت بسیار خوبی در چهره شما به وجود می آورند.

نکات مهم در طراحی لوگو شال و روسری

  • از طرح های خلاقانه و متفاوت در طراحی لوگو شال و روسری استفاده کنید.

قبل از اینکه اقدام به طراحی لوگو شال و روسری کنید ، لوگوی رقبای خود را ببیند و دقت کنید که ببینید آن ها از چه طرح هایی در طراحی لوگو ی خود استفاده کرده اند. به عنوان مثال ، شرکت مخابرات در طراحی لوگو های خود از تصویر کره زمین استفاده کرده است. دندان پزشکان نیز در طراحی لوگو ی خود از تصویر دندان استفاده کرده اند. سعی کنید از طرح های تکراری و معمولی در طراحی لوگو شال و روسری استفاده نکنید و از طرح های متمایز و خلاقانه در لوگوی خود استفاده کنید. این امر سبب می شود که بازدید از سایت فروشگاهی شما نیز افزایش پیدا کند. در نتیجه ، فروش محصولات شما نیز افزایش پیدا می کند و از این طریق ، سود بسیار خوبی نیز به دست می آورید.

  • از تایپوگرافی خوب در طراحی لوگو شال و روسری استفاده کنید.

حروف چینی یا همان تایپوگرافی از عواملی است که سبب افزایش جذابیت و زیبایی لوگو شال و روسری شما می شود. فونت های معروف مانند فونت سن سریف ، فونتی پرکاربرد است که حس جذابیت را به بیننده منتقل می کند. سعی کنید از تایپوگرافی به صورت استاندارد و صحیح استفاده کنید تا پیام و هدف شما را به مخاطب و بیننده انتقال دهید.

 از طراح های زیبا و شاداب در طراحی لوگو شال و روسری استفاده کنید.

اگر به دنبال یک طرح خاص و جذاب برای لوگو شال یا روسری هستید ، از طرح هایی استفاده کنید که بیشتر بانوان به آن علاقه مند هستند.

بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها برای معرفی محصولات خود اقدام به طراحی لوگو برای شال و روسری های خود می کنند. از این طریق علاوه بر زیبایی و جذابیت کسب و کار آن ها نیز رونق پیدا می کند.

  • در طراحی لوگو شال و روسری از نمادها استفاده کنید.

سعی کنید از نمادهایی در طراحی لوگو شال و روسری استفاده کنید که مورد پسند خانم ها باشد. به عنوان مثال ، از نمادهایی مانند مانتو ، روسری ، تاج ، گردنبند و… در طراحی لوگو شال و روسری استفاده کنید.

  • از رنگ های جذاب در طراحی لوگو شال و روسری استفاده کنید.

یکی از رنگ هایی که بیشتر خانم ها به آن علاقه مند هستند ، رنگ طلایی است. زیرا این رنگ ، نشان دهنده زیورآلات است. رنگ طلایی و تاج به کار رفته در لوگو شال و روسری سبب می شود که حس خوبی در خانم ها به وجود بیاید. در طراحی لوگو ی خود ، همچنین از خط های تزئینی مانند دایره احاطه شده استفاده کنید ، زیرا جذابیت لوگوی شما را افزایش می دهد.

امروزه بیشتر افراد ، از طرح های سه بعدی در طراحی لوگو شال و روسری استفاده می کنند. در این طرح ، از ترکیب چند طیف رنگی ، مانند رنگ های طلایی و زرد استفاده می شود. از این طریق ، حس خوبی در ذهن بیننده و مخصوصا خانم ها به وجود می آید و از سوی دیگر سبب می شود که این طرح در ذهن خانم ها باقی بماند و هیچ گاه فراموش نشود. روشنایی و نوری که از رنگ های طلایی و زرد ایجاد می شود ، حس خوبی در بیننده به وجود می آورد.

همچنین می توانید از لوگو شال و روسری با دیزاین سیاه همراه با نور سفید استفاده کند. این طرح مانند طلوع خورشید در نزدیک صبح است. زمانی که خریداران این طرح را می بینند و خریداری می کنند ، حس تازگی و نو بودن در آن ها به وجود می آید.

  • از طرح های انعطاف پذیر در طراحی لوگو شال و روسری استفاده کنید

زمانی که لوگوی شما کیفیت خوبی داشته باشد ، می توانید در همه مکان ها مانند : بیلبوردهای تبلیغاتی ، بروشورها ، تیشرت های تبلیغاتی و… از آن استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی آن را در پس زمینه های رنگی مانند : تیره ، روشن و رنگی به کار ببرید.

لوگو نباید به زمان وابسته باشد

نکته دیگر در طراحی لوگو شال و روسری این است که طرح آن ماندگار باشد. زمانی که طرح شما در ذهن بیننده و مخاطب باقی بماند ، ارزش و اعتبار خود را تا چند سال دیگر نیز حفظ خواهد کرد. امروزه طراحان لوگو نیز سعی کرده اند از طراح های جدید و به روز در طراحی لوگو های تبلیغاتی استفاده کنند تا طرح های آن ها دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

  • طراحی لوگو شال و روسری شما باید قوی و متعادل باشد.

لوگوی شما ، بازتابی از نام شرکت شما  و معرفی محصولات شما می باشد. برای اینکه طرح لوگوی شما قوی و مناسب باشد ، اجزا و عناصر لوگو را به ترتیب در کنار یکدیگر قرار دهید. لوگوهایی که ظاهری قوی و قدرتمند دارند ، تاثیر بیشتر و بهتری بر روی مخاطب و بیننده دارند. لوگوهای قدرتمند و متعادل ، طرح بسیار ساده ای دارند و به همین دلیل ، تاثیر خوبی در مخاطب و بیننده دارند و آن ها را ترغیب به بازدید از سایت فروشگاهی شال و روسری شما می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *