طراحی لوگو پارکینگ

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو پارکینگ

طراحی لوگو پارکینگ

 

لوگو پارکینگ

 

طراحی لوگو از جمله کارهایی است که بهتر است توسط یک طراح و گرافیست کار ماهر انجام شود. ارائه یک طرح جذاب در لوگو و ذکر اطلاعات دقیق در آن ، سبب شناخته شدن نام شرکت و برند شما می شود. با طراحی مناسب یک لوگو می توانید نام شرکت خود را در به همه افراد معرفی کنید.

دو مؤلفه ، نقش اساسی در طراحی لوگو دارند. این دو مؤلفه شامل موارد زیر هستند:

متن طراحی لوگو و تصاویر لوگو

یک طراح ماهر لوگو می داند که سبک ، متن و تصویر لوگو باید به گونه ای باشد که سبب جذب نگاه بیننده شود. شرکت هایی که در زمینه طراحی لوگو فعالیت می کنند ، از طرح ها و آیکون های با کیفیت در لوگوهای خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو پارکینگ باید از تصاویر و آیکون های مناسب و مرتبط با آن استفاده شود.

استفاده از فونت و قلم مناسب سبب برقراری ارتباط با افراد می شود. علاوه بر آن ، فونت مناسب سبب خوانایی متن لوگوی شما نیز می شود. به همین دلیل ، هنگام انتخاب فونت ، دقت کافی به خرج دهید.

نکته دیگر در طراحی لوگو پارکینگ و لوگوهای تبلیغاتی این است که از تصاویر و گرافیک های مرتبط در آن استفاده کنید. استفاده از تصاویر مرتبط سبب می شود که طرح لوگوی شما پس از مشاهده در ذهن افراد باقی بماند. در اینصورت ، اگر طراح لوگو از تصویر مناسب و مرتبط با کار و تجارت خود در لوگوی خود استفاده کند ، لوگوی او به یک سمبل تبدیل می شود و سبب شناخته شدن شرکت می شود. این امر سبب کسب منفعت و سودرسانی به کسب و کار نیز می شود. از سوی دیگر ، اگر طراح لوگو نتواند کار خود را به درستی انجام دهد ، طرح لوگو در ذهن افراد باقی نمی ماند و نتایج خوبی نیز به دنبال نخواهد داشت.

از تصاویر و نمادها در طراحی لوگو پارکینگ استفاده کنید.

گرافیست های طراحی لوگو ، از تصاویر و نمادهای مرتبط با فعالیت شما در لوگو استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو پارکینگ معمولا از تصویر ماشین و رنگ های روشن استفاده می کنند. معمولا رنگ لوگوی پارکینگ ، رنگ های روشن است. می توانید با توجه به طرح و سلیقه خود رنگ لوگوی خود را انتخاب کنید.  نکته دیگر این است که در طراحی لوگو پارکینگ ، معمولا از تصاویر نمادین و سمبلیک استفاده می شود تا بتواند پیام خود را به سرعت و در کمترین زمان به افراد منتقل کند.  به عنوان مثال ، از تصویر ماشین و یک فضای باز در طراحی لوگو پارکینگ استفاده می شود. همچنین ، می توانید از تصاویر و خطوط منحنی در طراحی لوگو پارکینگ استفاده کنید.  استفاده از خطوط منحنی و اشکال هندسی ، زیبایی و جذابیت لوگوی شما را افزایش می دهد.

به طور کلی ، لوگوی تصویری شامل یک تصویر می باشد که سمبل کسب و کار شما است.

در طراحی لوگو پارکینگ ، می توانید از لوگو تایپ استفاده کنید.

در این روش ، می توانید نام کسب و کار خود را با حروف برجسته و فونت های بزرگ طراحی کنید. همچنین می توانید لوگوی خود را به صورت ترکیبی طراحی کنید. به این معنی که از تصویر ماشین ، اشکال هندسی و نوشتار با هم استفاده کنید. نکته مهم در اینجا ، استفاده از اجزا و عناصر لوگو و چیدمان آن ها در کنار یکدیگر است. به عنوان مثال ، می توانید حرف اول لوگوی خود را نام شرکت خود در نظر بگیرید و در کنار آن از تصاویر مرتبط استفاده کنید.

نحوه استفاده از رنگ در طراحی لوگو پارکینگ

استفاده و انتخاب رنگ ، به سبک و شیوه طراحی لوگو ی شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، در طرح سیاه و سفید ، تنها از این دو رنگ می توانید استفاده کنید.  سعی کنید تنها از یک رنگ و یا نهایت دو رنگ در لوگوی خود استفاده کنید. سعی کنید تا جایی که ممکن است از رنگ های تلفیقی و ترکیبی استفاده نکنید.

در صورتی که از رنگ مناسبی در لوگوی خود استفاده نکنید ، سبب رهایی مشتریان از بازدید از لوگوی شما و ایجاد یک تصویر منفی در ذهن آن ها می شود. بنابراین ، قبل از طراحی لوگو پارکینگ ، سبک ، طرح ، فونت و تصویر مناسب برای آن انتخاب کنید و سپس از یک طراح ماهر و حرفه ای بخواهید که سبک لوگوی شما را طراحی کنید.

لوگوی خود را با استفاده از تصاویر جالب ، شوخ طبع جلوه دهید.

یکی از نکاتی که سبب شهرت و محبوبیت لوگوی شما می شود ، استفاده از عناصر شوخ طبعی در آن است.  البته به این نکته توجه کنید که استفاده از تصاویر جالب و شوخ طبعی برای مشاغلی مانند تولید کنندگان سلاح و یا شرکت دخانیات مناسب نیست. قرار دادن کمی شوخ‌طبعی در یک لوگو یک راه برای جذب مشتری است.

قبل از طراحی لوگو پارکینگ ، رقبای خود را بشناسید.

قبل از انتخاب طرح لوگوی خود ، از لوگوی رقبای خود دیدن کنید و اطلاعات کافی را در مورد آن ها به دست بیاورید. طرح لوگوی آن ها را ببینید و سپس طرح مورد نظر لوگوی خود را با لوگوی رقبای خود مقایسه کنید. این امر سبب می شود که شما متوجه نکاتی در طراحی لوگو ی خود شوید و لوگوی خود را به صورت حرفه ای تر طراحی کنید. با انجام این کار ، می توانید یک لوگوی خوب و حرفه ای طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *