طراحی لوگو آبمیوه و بستنی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو آبمیوه و بستنی

طراحی لوگو آبمیوه و بستنی

 

لوگو آبمیوه و بستنی

 

امروزه طراحی لوگو برای هر کسب و کاری یک چالش جدید به شمار می رود. تنها افراد حرفه ای می توانند به خوبی این کار را انجام دهند. لوگو تنها یک نماد ساده نیست که در کسب و کارها به کار می رود بلکه به عنوان هویتی است که سبب رونق کسب و کار شما می شود. در صورتی که لوگوی شما به شکل صحیح و اصولی طراحی شود ، فروش محصولات شما نیز افزایش می یابد و برند شما نیز شناخته می شود.

همه کسب و کارهای تبلیغاتی در حرفه ی خود لوگو طراحی می کنند. بسیاری از پاساژها و مغازه ها نیز از روش تبلیغاتی طراحی لوگو استفاده می کنند. از جمله آن ها طراحی لوگو آبمیوه و بستی است. در طراحی لوگو آبمیوه و بستنی لازم است به نکاتی توجه شود که هم اصول طراحی لوگو رعایت شود و هم لوگوی شما جذاب و زیبا شود.

قبل از طراحی لوگو ی مورد نظر خود به نکات زیر توجه کنید:

  • اطلاعات کافی در مورد کسب و کار خود به دست بیاورید. به عنوان مثال ، اگر در زمینه فروش آبمیوه و بستنی فعالیت دارید ، ابتدا اطلاعات کافی در مورد محصولات و تنوع آن ها به دست بیاورید. این روش به شما کمک می کند که بتوانید طرح کلی برای لوگوی خود به دست بیاورید.
  • با تمرکز بر روی طرح مورد نظر خود لوگوی خود را به یک طرح مهم و ارزشمند تبدیل کند. زمانی که شما بر روی حوزه کسب و کار خود متمرکز شوید ، می توانید به اطلاعات کافی در این زمینه دست پیدا کنید.
  • از ایده ها و تصاویر و متن های خلاقانه در طراحی لوگو بستنی و آبمیوه استفاده کنید. سعی کنید از طرح و سبک های جالب و جذاب در لوگوی بستنی و آبمیوه استفاده کنید. این امر کمک می کند که توجه افراد به سمت لوگوی شما جلب شود ، در نتیجه ، فروش محصولات شما نیز افزایش پیدا می کند و کسب و کار شما رونق پیدا می کند.
  • از ترکیب رنگ های جالب و زیبا در طراحی لوگو بستنی و آبمیوه استفاده کنید.

با توجه به این که حوزه کسب و کار شما حوزه ای خوراکی و تفریحی است ، سعی کنید از رنگ های روشن و بانشاط در لوگوی خود استفاده کنید.  به این نکته نیز توجه داشته باشید که برخی از رنگ ها سبب ایجاد احساساتی خاص در مخاطب و مشتریان شما می شود. به عنوان مثال ، رنگ قرمز ، آبی ، صورتی سبب جلب توجه کاربران می شود. رنگ های دیگر مانند رنگ سبز نیز حس سلامتی و شادابی را به افراد انتقال می دهد.

  • طراحان حرفه ای لوگوی آبمیوه و بستنی معمولا از رنگ های آبی روشن و نقره ای در طراحی لوگوی خود استفاده می کنند. نکته ی قابل توجه این است که هر اندازه رنگ لوگوی شما ملایم تر باشد ، احساس آرامش و اطمینان و کیفیت بیشتری به مشتریان و مخاطبان انتقال می دهد.

اصول مهم در طراحی لوگو آبمیوه و بستنی

  • از طرح های ساده استفاده کنید.

کسب و کارهای حرفه ای و معروف معمولا از طرح های ساده در لوگوی خود استفاده می کنند. در صورتی که طرح شما ساده باشد ، همه ی افراد در نگاه اول با برند شما آشنایی پیدا می کنند و شکل و طرح لوگوی شما نیز در ذهن کاربران و مشتریان شما باقی می ماند.

  • از تصاویر و طرح های به یاد ماندنی استفاده کنید.

سعی کنید تصویر و طرح لوگوی خود را به شیوه ای طراحی کنید که به خاطر سپرده شود. زمانی که طرح لوگوی شما ساده باشد ، به راحتی در ذهن افراد باقی می ماند.

  • از طرح های منعطف استفاده کنید.

لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که در همه ی دوره ها قابل استفاده باشد و محدود به  زمان خاصی نباشد.

  • در طراحی لوگو بستنی و آبمیوه اصل تناسب را رعایت کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که لوگوی شما مطابق با کسب و کار شما طراحی شده باشد. به عنوان مثال ، در تصویر لوگوی خود از شکل یک بستنی استفاده کنید.

  • از علائم اختصای ، پیکتوگرام و آرم در لوگوی خود استفاده کنید.

در این روش ، پس از انتخاب طرح لوگوی خود ، از یک نماد و نشانه معتبر و جذاب در لوگوی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید از تصویر یک عروسک در لوگوی بستنی و آبمیوه استفاده کنید.

نشانه ها و آرم های به کار رفته در لوگوی شما به دو دسته تقسیم می شوند:

نشانه های دیداری : نشانه هایی هستند که به چشم می آیند و قابل احساس و شناخت هستند.

نشانه های تصویری: زمانی که نشانه های دیداری ثبت و در متنی قرار داده شوند ، به نشانه های تصویری تبدیل می شوند.

  • از طرح هایی در لوگوی خود استفاده کنید که عمر طولانی داشته باشند.

طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگو معمولا از طرح ها و سبک هایی در طراحی لوگو آبمیوه و بستنی استفاده می کنند که بالای ۱۰ سال عمر داشته باشند.

  • از طرح هایی در لوگوی خود استفاده کنید که قابلیت تغییر و یا تک رنگ شدن را داشته باشند.
  • لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که قابلیت کوچک شدن در ابعاد ۱ سانتی متر را داشته باشد.
  • به لوگوی خود فرم و شکل هندسی بدهید تا زیباتر و جذاب تر شود.
  • از شکل و فونت واضح و خوانا در لوگوی خود استفاده کنید.
  • سعی کنید میان همه ی اجزای لوگو تناسب ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *