سیستم تلفن مجازی برای فریلنسرها

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
تلفن مجازی

فریلنسینگ چیست و چرا فریلنسرها به تلفن مجازی نیاز دارند ؟

تلفن مجازی

فریلنسینگ که به آن فریلنسرینگ نیز گفته می شود، معمولاً به معنای آزاد کاری به کار می رود. در فریلنسینگ، شخص پروژه‌ای را تحویل می‌گیرد و طبق توافق قبلی، پروژه را در زمان معین به کارفرما تحویل می‌دهد و مبلغ تعیین‌شده‌ای را دریافت می‌کند.

طبق گزارش Upwork، حدود ۳۶٪ از کل نیروی کار ایالات متحده در بحبوحه همه گیری COVID-19 شغل آزاد را انتخاب کردند.

توسعه دهندگان وب، طراحان داخلی، تولیدکنندگان محتوا همگی می توانند به صورت مستقل کار کنند تا زمانی که ایده ها، اخلاق و کیفیت کار آنها را از سایر رقبای خود در بازار متمایز کند.

با این حال، یک مکان کاری فریلنسری مناسب، به همان ابزار و منابعی نیاز دارد که هر کسب و کار کوچکی برای راه‌اندازی نیاز دارد. یکی از حوزه‌هایی که ابزارهای مؤثر برای برقراری ارتباط و  اطمینان از حرفه‌ای بودن یک فریلنسر می‌طلبد، مدیریت تماس است

اینجاست که یک سیستم تلفن مجازی به عنوان تغییر دهنده نهایی عمل می کند. یک سیستم تلفن مجازی که به عنوان سیستم تلفن میزبان یا مبتنی بر ابر نیز شناخته می شود، از طریق اینترنت اجرا می شود. و تنها چیزی که فرد به آن نیاز دارد یک اتصال اینترنتی پایدار و یک تلفن هوشمند است.

بنابراین، چه یک فریلنسر خارج از یک فضای اداری سنتی یا حتی اتاق خواب خود کار کند، یک سیستم تلفن مجازی یا میزبانی شده می تواند  برای اطمینان از اینکه آنها قادر به حفظ ارتباطات کارآمد و حرفه ای هستند، کمک بزرگی کند.

علاوه بر این، یک سیستم تلفن مجازی جدا از هزینه ابزار و تجهیزات اولیه ( اینترنت همراه و تلفن همراه اسمارت ) ، حداقل تعهد مالی را می طلبد.

در زیر چهار راه را برای شما توضیح داده ایم  که در آن فریلنسرها می توانند با استفاده از یک سیستم تلفن ابری  بسیاری از  مشکلات وچالش های خود را حل کنند .

۱. از دست دادن تماس های مهم، پیام های صوتی و پیامک

مشاغل کوچک امروزی و فریلنسرها فقط از تلفن های همراه شخصی خود برای پاسخ به مشتریان بالقوه و مشتریانی که با آنها تماس می گیرند استفاده می کنند. نداشتن سیستمی که همه تماس‌ها، پیام‌های صوتی و متن‌های دریافتی را به‌طور مؤثر ردیابی کند، می‌تواند منجر به از دست دادن برخی از سرنخ‌های معنی‌دار شود.

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن Yealink T54W

ممکن است به نظر برسد که رویکرد صرفاً استفاده از وسایل ارتباطی شخصی سنتی کارساز است. با این حال، هنگامی که مشتریان فریلنسر بزرگتر شوند، نیاز به یک سیستم تلفن مجازی نیز وجود خواهد داشت.

استفاده از سیستم تماس شخصی در محیط های حرفه ای می تواند منجر به مشکلات مختلفی مانند:

  • چندین مشتری به طور همزمان سعی می کنند با شما تماس بگیرند و هیچ یک از آنها قادر به برقراری تماس نخواهند بود زیرا شما می توانید تنها یک تماس را جواب بدید سایر مشتریان پشت خط نمی مانند وبوق اشغال برای آن ها پخش خواهد شد  . یک سیستم تلفن مجازی  می‌تواند با پخش آهنگ انتظار  یا پیام‌های حرفه‌ای برای تماس‌های ورودی زیاد تا زمانی که بتوانید آنها را دریافت کنید، از این وضعیت جلوگیری کند. وبااین کار می توانید تمامی تماس های مشتریان را پاسخگو باشید .
  • صندوق‌های پستی صوتی شخصی گوشی‌های هوشمند می‌توانند پیام‌ها را بعد از پرشدن حافظه گوشی ، به‌طور خودکار حذف کنند. اگر بی به این مورد بی توجهی کنید، می تواند منجر به از دست دادن برخی از پیام های مهم برای همیشه و در نتیجه منجر به از دست دادن برخی از مشتریان بالقوه شود.
  • فضای ذخیره سازی  سیستم تلفن ابری،  گسترده است و لازم نیست نگران از دست دادن هیچ پیامی باشید. سیستم‌های تلفن مجازی چندین ویژگی کسب‌وکار مانند منوهای تماس، پست‌های صوتی تجاری، آهنگ انتظار و صف تماس ، تنظیم شیفت کاری و غیره را ارائه می‌دهند.

۲. ارائه منوی تماس حرفه ای به تماس گیرندگان 

کسب و کار شما مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشد هر کسب و کاری در نهایت یک تجارت است. و بنابراین، سرمایه گذاری همزمان با تبلیغات و بازاریابی باید برای راه اندازی آن انجام شود.

مهم نیست که چه نوع فریلنسری هستید، اگر خدمات خود را به صورت معاملاتی ارائه دهید، شرکت شما واجد شرایط کسب و کار است.شانس بسیار خوبی وجود دارد که پاسخگویی فوری به تماس ها با مدیریت موثر تماس برای یک کسب و کار کوچک چندان دشوار نباشد. اما، فعال کردن یک پیام تبریک در یک سیستم تلفن مجازی به شما یک مزیت فوق العاده ای می‌دهد و به مشتری می‌گوید که چقدر  در کارتان حرفه ای هستید.

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن گرنداستریم Grandstream GRP2612

منوی تماس همچنین چندین مزیت اضافی را برای شما به عنوان یک حرفه ای ارائه می دهد:

  • به  شما کمک می کند لیستی از گزینه ها را به تماس گیرندگان خود ارائه دهید که آنها بتوانند انتخاب کنند. می توان به مشتریان این امکان را داد که مستقیماً با شما تماس بگیرند یا به سادگی پیامی را در صندوق پست صوتی برای شما بگذارند.
  • سیستم‌های تلفن مبتنی بر فضای ابری که منوهای تماس را ارائه می‌کنند، ویژگی‌های دیگری نیز دارند. می‌توانید تماس‌گیرندگان را به تلفن شخصی خود هدایت کنید، پیامی را ضبط کنید که خدمات شما را توضیح می‌دهد و هر بار که تماس‌گیرنده جدیدی با شما تماس می‌گیرد، آن را پخش کند ، همچنین ساعات در دسترس بودن خود را تنظیم کنید، و بسیاری موارد دیگر.

۳. راه اندازی یک سیستم یکپارچه متصل به چندین تلفن

تلفن مجازی

اگر شما تیم فریلنسری دارید و کار گروهی انجام می دهید  راهی برای حفظ ارتباط با تیم کاری خود  در ساعات کاری بسیار ضروری است.با ترکیب تلفن های تیم کاری خود  در یک سیستم تلفن مجازی یکپارچه، می توانید به طور منظم و بارویکردی عالی با سایر مشاغل کوچک همکاری کنید. این به افزایش بهره وری کلی یک تجارت کمک می کند و حتی نیازی به تجهیزات یا هزینه اضافی ندارد.

یک سیستم تلفن ابری  یکپارچه همچنین امکان دسترسی  به تماس‌ها و پیام‌های مشتری را برای همه اعضای تیم فریلنسری فراهم می‌کند.

یک سیستم تلفن مجازی یکپارچه به ساده‌سازی همه چیز کمک می‌کند و در عین حال تصوری بسیار حرفه‌ای به مشتریان می‌دهد. همچنین می‌توان به پست‌های صوتی، پیام‌های متنی و تاریخچه تماس‌ها از راه دور دسترسی پیدا کرد، بنابراین به فریلنسرها این امکان را می‌دهد که از هر جایی حتی زمانی که در حال حرکت هستند، کار را انجام دهند.

با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند انتقال تماس زنده، یک نفر از تیم می‌تواند تماس جاری با مشتری را به یکی دیگر از اعضای تیم بدون نیاز به قطع تماس منتقل کند.

۴. پیگیری تمام جزئیات پیام و تماس ها در تلفن مجازی

در برخی موارد نادر، دستگاه‌های هوشمند شخصی ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری یا سخت افزار به‌گونه‌ای خراب شوند که همه داده‌های مبتنی بر تماس و متن از بین بروند. در حالی که بدون شک این یک مشکل  ناامید کننده است، اما چیزی که آن را بدتر می کند این است که هیچ کس نمی تواند در قبال آن پاسخگو باشد.
با سیستم‌های تلفن مجازی ، یک کنترل پنل  با کاربری آسان به پیگیری همه داده‌هایی که به طور معمول جمع‌آوری می‌شوند کمک می‌کند. یک سیستم تلفن مجازی کل تماس، پست صوتی و اطلاعات مبتنی بر پیام را در حساب مرتبط با آن ذخیره می کند. این داده ها در هر زمان و هر مکان قابل دسترسی هستند.
علاوه بر تاریخ و زمان هر تماس ورودی و خروجی، سیستم های تلفن مجازی نیز جزئیات کامل تماس را برای ردیابی ارائه می دهند. که شامل مسیرهای تماس است که نشان می دهد کدام گزینه توسط تماس گیرنده در منوی تماس انتخاب شده است، آیا کارشناس به تماس گیرنده پاسخ داده است یا خیر و اینکه به شما این قابلیت را ارائه می دهد که کدام کارشناس عملکرد بهتری را نسبت به مشتریان دارد و در پایان هر تماس امکان نظرسنجی توسط مشتری وجود دارد که شما می توانید از تمامی این قابلیت ها گزارش کاملی را داشته باشید .

مطالعه کنید   چگونه تلفن یالینک T54W خود را به WiFi متصل کنیم

هیچ کسب و کاری برای یک سیستم تلفن ابری خیلی کوچک نیست

این تصور که سیستم تلفن ابری فقط برای شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای پردرامد ضروری است، تصوری اشتباه است زیرا برای بهره مندی از فناوری های مدرن، لازم نیست یک سرمایه دار باشید، و سیستم های تلفن مجازی مطمئناً تکنولوژی متحول سازی هستند که هر حرفه ای باید آن را بپذیرد.
این سیستم نوید آینده روشن تر و پررونق تری را برای هر کسب و کاری می دهند.

علاوه بر این، تمام مزایای سیستم های تلفن مجازی را می توان از طریق سیستم های تلفن اداری سنتی و همچنین شماره تلفن های همراه شخصی ادغام  کرد. که  به هیچ تجهیزات یا منابع گران قیمتی نیاز نخواهید داشت.

آبنده سریعتر از همیشه در حال تغییر است. فناوری روزافزون سیستم‌های تلفن ابری قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری را نسبت به قبل در اختیار فریلنسرها قرار می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های تلفن ابری ، با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۸۴۰۲ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *